10/10 +31(0)6 82 13 85 83 info@monocare.nl
menu
vertrouwenspersoon mono care

Vertrouwenspersoon

Voor onze organisatie zijn wij op zoek naar een vertrouwenspersoon. Wat wordt van de vertrouwenspersoon verwacht:

Wij zijn op zoek naar een vertrouwenspersoon die affiniteit heeft met onze doelgroep en cliënten. In deze functie bied jij een luisterend oor en geeft advies waar nodig. Ook maak je (half)jaarlijks cijfers op hoe vaak er beroep is gedaan op de vertrouwenspersoon. Uiteraard worden hier alleen cijfers in weergegeven en geen inhoudelijke informatie. Je tekent voor een geheimhoudingsplicht om zo de privacy te kunnen waarborgen voor de cliënt. Als vertrouwenspersoon krijg je te maken met persoonlijke vraagstukken van onze cliënten, dit kan zeer divers zijn. Het is belangrijk dat jij hiermee kunt omgaan.

 
Wie ben je als persoon:

  • Je kunt goed luisteren;
  • Bent duidelijk in communicatie;
  • Hebt respect voor onze doelgroep / voor de individu;
  • Je bent sociaal;
  • Kunnen omgaan met geheime vertrouwelijke informatie;
  • Bekend in de maatschappelijke dienstverlening of affiniteit hebben met;
  • De belangen voor onze cliënten vooropzetten
  • In staat zijn om de cliënt te adviseren.

Bij voorkeur: ervaring met onze doelgroep. Wellicht heb jij een bekende die in de zorg is en lijkt het je leuk om vanuit die kennis een steentje bij te dragen!

Vergoeding

Een referentie, interessante tijdsinvestering en leerervaring.

Voor meer informatie kunt je terecht bij de afdeling Human Resources (HR) via HR@monocare.nl.  

individuele begeleiding dagbesteding clientenraad

Cliëntenraad

Onze cliënten en hun naasten helpen Mono Care om de kwaliteit van de hulpverlening te verbeteren. Meningen, ervaringen en suggesties zijn voor Mono Care belangrijk. De cliëntenraad (CR) is hierbij van onschatbare waarde. De CR behartigt en vertegenwoordigt de belangen van alle cliënten van Mono Care. Bij alle ontwikkelingen stelt de CR de vraag: Wat houdt dit in voor onze cliënten?

De CR zoekt iedereen op door op werkbezoek te gaan naar de cliënten. Ook heeft de CR een

e-mailadres cliëntenraad@monocare.nl  en een ideeënbus op locatie, zodat zij bereikbaar zijn voor iedere cliënt. De CR vraagt echter ook aan de cliënten om bijvoorbeeld bepaalde onderwerpen te bespreken zoals hygiëne, veiligheid, huisvesting etc. Kortom, er is een wisselwerking gaande tussen de cliënten en de CR.

De CR staat altijd open voor contact maar ook voor versterking! Heb je ideeën, wil je meer weten of wil je deelnemen aan de cliëntenraad? Zoek contact met hun via cliëntenraad@monocare.nl.

Verhalen van cliënten, familieleden en mentoren

Ervaringen met onze zorg

Hart voor hun cliënten

Dit is een organisatie waar veel zorgverleners zich een voorbeeld aan mogen nemen. Hier werken mensen met hart voor hun cliënten. Ze passen zich volledig aan om te voldoen aan de behoeften voor de cliënt. De cliënt staat hier echt op de eerste plaats. Ik ben hun enorm dankbaar voor alle inzet, en vertrouwen die ze mij al jaren geven. Waar andere instanties de hoop opgaven, bleef mono-care trouw achter mij staan. Bedankt!

Gwenn Knoops, 17-06-2025 Cliënt
Cookies op Mono Care Mono Care gebruikt zowel functionele als analytische cookies. Hierdoor kan de website goed functioneren en worden bezoeken op de website goed gemeten. Daarnaast kunnen er marketingcookies worden geplaatst als je deze accepteert. Met marketingcookies kunnen wij de ervaring op onze website persoonlijker en meer gestroomlijnd maken. We kunnen je namelijk nuttige advertenties laten zien en zo je ervaring persoonlijker maken. Liever toch geen marketingcookies? Dan kun je deze hieronder weigeren. We plaatsen dan enkel het standaardpakket van functionele en analytische cookies. Je kunt je voorkeuren later nog aanpassen op de voorkeuren pagina.
Accepteren Weigeren
Cookie